Black&Blue

5:29 PM




Hello :) Today I bring you a new outfit post and yes I know that I been a little away from posting but I promise that I will change that. 
I'm really into comfy looks lately and this one is just one more. I wore an all black outfit ( Have I already told you that is my favorite combo?) with a pop of also my favorite color: blue. The details blue details make all the difference. I really hope you like it :) 

Olá :) Hoje trago um novo outfit post e sim eu sei que tenho andado a postar pouco mas prometo que vou mudar isso. 
Eu estou mesmo afim de looks comfortáveis ultimamente e este é apenas mais um. Eu usei um look todo preto (já vos tinha dito que um all black look é a minha combinação favorita?) com um toque da minha cor favorita: azul. Os detalhes azuis fazem toda a diferença. Espero que gostem :) 







Cardigan: Zara old ( similar here and here ) 
Shirt: Stradivarius old ( similar here and here ) 
Leggings: Stradivarius ( similar here ) 
Handbag: Guess 
Watch: Swatch Touch 
Sunglasses: Chanel 
Sneakers: Converse

You Might Also Like

0 comments