Boho

12:08 PM





Hi guys :)
Today's post have a little boho vibes. Boho is here to stay this summer and I decided to give a little try. I wore a bohemian dress that I bought last year on Pimkie and I love it for the beach and for the hot summer days. I wore my gladiators and to give a special touch my baby black hat. I really love this look and probably you're going to see more of this on me. 
I really hope you like it too :) 

Olá :) 
O post de hoje tem um pouco de boho vibes. Boho está aqui para ficar neste verão, e eu decidi experimentar. Usei um vestido boho que comprei o ano passado na Pimkie e que adoro usar para a praia ou para aqueles dias muito quentes de verão. Usei as minhas sandálias gladiadoras e para dar um toque especial o meu chapéu cutxi-cutxi preto. Eu gostei mesmo deste look e muito provávelmente vão ver mais vezes em mim. 
Espero que gostem tanto como eu :)  





Dress: Pimkie old ( similar herehere and here )
Sandals: Mango s/s '15 ( here ) 
Hat: Stradivarius f/w '15 ( here ) 
Sunglasses: Primark 
Necklace: Primark  

You Might Also Like

0 comments