Castle

1:38 PM

 

Hello guys :)
Today I want to share with you some pics we took last Saturday that I went to a castle close by. I love medieval things and histories.
For my outfit I wear a very light outfit and comfortable as always. I know that I'm always on sneakers and flats but try to walk in heels here in Portugal. In spite that I have a amount of heels in my closet, I usually use them more in summer because it's really difficult walk in high heels here. 
Back to my outfit I wore a floral t-shirt ( floral print is a must-have this spring ) a light denim jeans and my denim jacket. I love the combo between the two tones of denim. 
I hope you like it :)  

Olá :) 
Hoje quero partilhar com vocês algumas fotos que tirámos no último sábado em que fui a um castelo aqui perto. Eu adoro histórias e coisas medievais. 
Para o meu look eu usei um muito comfortável como sempre. Eu sei que estou sempre de sapatilhas e de sapatos rasos mas como sabem andar de saltos altos aqui em Portugal não é fácil. E apesar de ter alguns saltos altos no meu closet, normalmente uso mais no Verão. 
De volta ao meu look, usei uma t-shirt de flores ( o padrão floral é um must-have nesta primavera) umas calças de ganga claras e o meu casaco de ganga. Adoro a combinação das calças claras com o casaco mais escuro. 
Espero que gostem :)








T-Shirt: Pull&Bear old ( similar herehere and here ) 
Jeans: Blanco old ( similar here and here ) 
Denim Jacket: Northmode old ( similar herehere and here
Shoes: Primark old 
Necklaces: Parfois 
Earings: Bijou Brigitte 
Handbag: Guess 
Sunglasses: Primark
Watch: Fossil 

You Might Also Like

0 comments