Orange Dress

11:57 AM


Hi guys :) 
I've spent the last week very busy with college work that's why I didn't post this outfit before. 
You have no idea how happy I was when I found this dress, because I have a lot of trouble to find a dress that fits me well. Short girls' problems. I fell in love with this one and its color it's amazing. 
This look is a very teen one, ahah
I hope you like it guys :)    

Olá :) 
Passei a semana passada bastante ocupada com a faculdade, foi por isso que não postei este look mais cedo. 
Vocês não têm ideia do quanto feliz eu fiquei quando encontrei este vestido, é que eu tenho bastantes problemas em encontrar vestidos que me fiquem bem. Problemas de raparigas pequenas. 
Eu adorei este e mais ainda a sua cor, é linda!  
Este look, é bastante teen, ahah. 
Espero que gostem :)
   




Dress: Lefties s/s '15 ( here and similar here and here ) 
Denim Jacket: NorthMode ( similar here and here )
Sneakers: Primark 
Watch: Fossil 
Sunglasses: Primark
Handbag: Primadona




You Might Also Like

0 comments