Shirt and Sneakers

12:12 PM



Good Morning :)
On my birthday I received a new camera Samsung Mini NX. I'm so in love with her. I look like a kid taking photos of everything. Unfortunately the weather isn't so good and the sky is always grey and rainy and I really want to try my new baby with sun and good weather.
Talking about my outfit, I wore a neutral look with black jeans and a white shirt but to give a touch of color I wore my pair of Air Max. The neon pink of the sneakers is a perfect final touch to the look.
I really hope you like and have a great weekend guys :)

Bom dia :)
No meu aniversário recebi uma máquina fotográfica nova: a Samsung Mini NX. E não poderia gostar mais dela. Pareço uma criança com o seu brinquedo novo sempre a tirar fotos a tudo. Infelizmente, o tempo não tem estado grande coisa e o céu anda sempre cinzento ou chuvoso e eu quero muito experimentá-la com sol e bom tempo. Espero que este fim-de-semana tenha sorte :) 
Falando do meu look, eu usei um outfit muito neutro com umas calças de ganga pretas e uma camisa branca, e para dar um toque de cor, usei as minhas Air Max. O cor-de-rosa neon das sapatilhas dá o toque final perfeito ao look. 
Espero muito que gostem e que tenham uma óptimo fim-de-semana :) 





Shirt: Stradivarius old ( similar herehere and here )
Jeans: Zara old ( similar here and here ) 
Jacket: Blanco old ( similar here and here )
Sneakers: Nike Air Max 
Handbag: Primadona 
Watch: Fossil 
Sunglasses: Primark 

You Might Also Like

0 comments