Windy Beach

2:57 PM



Hello :)
The weather is so hot you have no idea. It looks like summer already arrived so on Sunday we went to the beach. And guess what? On the beach was windy and cold. 
I know that I'm smiling on the photos and everything looks perfectly normal but you have no idea how cold I was.  
I wore a very simple and comfortable outfit. Mixing black with my blue converse. 
So I hope you like it guys and have a great weekend :) 

Olá :) 
Como sabem o tempo tem estado super quente. Parece mesmo que o Verão já chegou e no Domingo fomos até à praia. E adivinhem? Estava imenso vento e frio lá. Eu sei que nas fotos estou a sorrir e que tudo parece normal, mas não têm ideia do frio com que eu estava. 
Eu usei um outfit muito simples e confortável. Misturando preto e as minhas All Stars azuis. 
Espero muito que gostem e tenham um fantástico fim-de-semana. :) 






 

T-Shirt: Stradivarius old ( similar here and here ) 
Shorts: Pull&Bear old ( similar here and here ) 
Sneakers: Converse ( here ) 
Bag: Zara old 
Watch: Fossil 
Sunglasses: Primark 


You Might Also Like

0 comments