At The Beach

3:44 PM

 


Hello guys :)
Last week we went to the beach but the weather wasn't so great there. It was cold and rainy but still at the beach and it was a great day with friends.
I really needed it because I'm so tired of school and I can't wait for my holidays.
Remember this kimono that I wore on my birthday? I use it again, but this time all long and I love it. It's perfect to use at the beach. I use it with a crochet tank top that I received on my birthday and I love it so much. I think I'm gonna to wear it so much this summer. 
I hope you like it :) 

Olá :) 
A semana passada fomos até à praia, mas surpresa das surpresas, o tempo estava uma porcaria. Estava frio e chuvoso mas acabou por ser um dia fantástico com amigos. 
Eu estava mesmo a precisar de praia porque estou tão cansada da escola e mal posso esperar para estar de férias. 
Lembram-se deste kimono que usei no meu aniversário? Voltei a usá-lo, mas desta vez em modo comprido e adorei. É perfeito para usar na praia. Usei-o com um top em crochet que recebi no meu aniversário e que adoro de paixão. Acho que vou usá-lo bastante neste Verão. 
Espero que gostem :) 







Tank top: MO s/s '15 ( here ) 
Kimono: Lefties s/s '15 ( here ) 
Shorts: Zara old ( similar here and here ) 
Bikini Top: Calzedonia 
Sunglasses: Primark 
Bracelet: Local Store 


You Might Also Like

0 comments