Medieval Fair

11:00 AM



Last weekend on my hometown happened a medieval fair. It's my favorite event of the year. I wait the whole year for this time. I love this fair because you can really go back on time. Everyone and everything there is different than the normal. People wore clothes of that time and it's like you are inside of a medieval serie. There are  the king and queen and you have the exactly the food and drinks that they drink at that time
It's so amazing that photos don't show the really beauty of the fair, you have to live it. 
I'm really thinking of participating next year and wearing that medieval costumes. 
I left you some pictures of the second day of the fair and I hope you like it guys :) 

No fim-de-semana passado, na minha cidade houve uma feira medieval. É o meu evento favorito do ano. Eu espero e desespero o ano inteiro por este fim-de-semana. 
Eu adoro esta feira porque nós conseguimos mesmo voltar atrás no tempo. Toda a gente e tudo é diferente do normal. As pessoas usam mesmo as roupas da época medieval e como se estivéssemos dentro de uma série. 
O rei e a rainha existem e temos exactamente as comidas e as bebidas que eles tinham naquela altura. 
A feira é tão mas tão bonita. As fotos não captam a verdadeira beleza, temos mesmo de a viver para ver. 
Eu deixo-vos algumas fotos do segundo dia e espero muito que gostem :) 













Tank top: Primark Old ( similar here and here )
Jeans: Stradivarius Old ( similar here )
Sneakers: Converse ( here )
Watch: Fossil 
Metallic Tattoos: Stradivarius ( here )
Handbag: Guess 



You Might Also Like

0 comments