Red Lips

4:17 PM



Good Morning :) 
Today I bring you some photos of my sunday's outfit. You know that I love black and white outfits with a little touch of color and this is one of these. It was a super hot day on Sunday so I wore my favorite shorts ever, a black ones from last year's collection of Stradivarius, a white old shirt that I still love and my gladiator sandals. To give the touch of color I wore my blue baby bag. 
I hope you like it guys and have a really nice weekend :) 

Bom dia :) 
Hoje trago-vos algumas fotos do meu outfit de domingo. Vocês sabem que eu adoro outfits pretos e brancos com um toque de cor, e este é um desses. No domingo estava imenso calor, e eu usei os meus calções favoritos de sempre, um da colecção do ano passado da Stradivarius, um top muito, mas muito antigo que eu continuo a adorar e as minhas sandálias gladiadoras. Para dar o toque de cor, usei a minha queridinha mala azul. 
Espero que gostem e tenham um fantástico fim-de-semana :) 





 

Shirt: ( similar herehere and here ) 
Shorts: Stradivarius Old ( similar here and here ) 
Sandals: Mango s/s '15 ( here ) 
Handbag: Guess 
Earrings: Bijou Brigitte  
Watch: Fossil 
Bracelets: Primark 
Metallic Tattoos: Stradivarius ( here )  




You Might Also Like

0 comments