Red

11:34 AM



Good Morning guys :) 
Today I bring you some photos of my outfit last week and I were wedges! Yey! Finally I switch my sneakers for heels, ahaha 
I told you that I use more heels on summer than in the winter time. I really love this ones because they are really comfortable and gorgeous on my opinion. 
I wore one of my favorite tank top with some flowers on it and my beloved pair of jeans. 
I hope you like it :) 

Bom dia :) 
Hoje trago-vos algumas fotos do meu outfit da semana passada e usei cunhas! Yey! Finalmente troquei as sapatilhas por saltos, ahaha 
Eu já vos tinha dito que uso mais saltos no Verão do que no Inverno. Eu adoro estas porque são super comfortáveis e são lindas!! 
Usei um dos meus favoritos tops com algumas flores e as minhas calças de ganga queridinhas. 
Espero que gostem :)  






Tank Top: Pull&Bear Old ( similar herehere and here )
Jeans: Stradivarius f/w' 15 ( similar here and here )
Wedges: Seaside Old ( similar here and here ) 
Necklace: Parfois 
Handbag: Primadona 
Sunglasses: Primark 



You Might Also Like

0 comments