Sunshine And Lace

1:48 PM



Hello guys :) 
Everyone is getting their holidays this week and I still have two more months of college. I'm so tired, you have no idea. These past weeks and the weeks ahead are going to be crazy with exams and school works. I'm really tired and I really need holidays. I can't wait for my holidays!
I have a lot of things that I want to do during my summer holidays including new stuff for the blog and starting a new project.  

For today's post I wore a black and white outfit that always my favorite ones. I wore a gorgeous lace top and my black favorite leggings and to give a touch of color, a blue gold sandals because it's been too hot and I can't wear sneakers anymore, ahah
I hope you like it guys :) 

Olá :) 
Toda a gente está a entrar de férias esta semana e eu ainda tenho mais dois meses de aulas pela frente. Vocês não fazem idéia do quanto cansada eu estou. Estas últimas semanas e as próximas vão ser de frequências e trabalhos para entregar. Estou mesmo cansada e preciso muito de férias. Mal posso esperar por elas! 
Tenho imensas coisas que quero fazer durante as férias, incluíndo novas coisas para o blog e começar um novo projecto. 

Para o post de hoje, eu usei um outfit preto e branco, que são sempre os meus favoritos. Usei uma camisola de renda linda, linda e as minhas leggings favoritas, e para dar um toque de cor ao look, umas sandálias azuis e douradas porque tem estado imenso calor e já não consigo usar ténis, ahah 
Espero que gostem :)  







Top: Forever 21 Old ( similar herehere and here ) 
Leggings: Stradivarius Old ( similar here ) 
Sandals: Local Store Old 
Watch: Fossil 
Bracelets: Primark 



You Might Also Like

0 comments