Baby Selma

11:52 AM



Good Morning :)
I'm so sorry for the lack of posts last week but I've been so busy with school. I'm almost done with it just a few more days and I'm officially on holidays! YEY! I Can't wait. 
Remember this post? I finally found my baby! For almost a year that I've been looking for this gorgeous mini Selma from Michael Kors and I could be more in love with this little baby. You that I love mini bags they're super comfortable and easy to use and I can put everything there. I'm so happy with my baby Selma :)
This summer off the shoulder tops are a must have and when I saw this one on Zara I have to tried it and I love it. It's perfect for hot days and it's so cute.
I really hope you like this post :) 

Bom dia :) 
Peço desculpa pela falta de posts a semana passada, mas tenho andado super atarefada com a escola. Mas estou quase a acabar, mais uns dias e estou oficialmente de férias!! YEY! Mal posso esperar. 
Lembram-se deste post? Finalmente encontrei a minha bebé. Depois de quase um ano à procura desta lindona mini Selma da Michael Kors e não podia gostar mais dela. Vocês sabem que eu adoro malas pequeninas, elas são super comfortáveis e fáceis de usar e dá para levar tudo à mesma. Estou tão feliz com a minha "baby Selma" :) 
Neste Verão os tops de ombro à mostra são um must have e quando eu vi este na Zara tive de o experimentar e adorei! É perfeito para os dias mais quentes de verão. 
Espero muito que gostem deste post :)  









Top: Zara s/s '15 ( similar here ) 
Shorts: Zara old ( similar here and here )
Sandals: Mango s/s '15 ( here ) 
Bag: Michael Kors (Other color here ) 
Bracelet: Vintage 

You Might Also Like

0 comments