Blondie

11:37 AM



Hello :) 
Today I bring you a different post. I'm going to talk about my hair change. Since I remember I've always wanted to be blonde but I've never had the courage to change my hair because I thought I won't like it. 
But a couple weeks ago and as you can see in some posts I gained the courage and did it! I love my hair so much! I'm thinking of turning it a little more lighter but I'm gonna wait a few weeks. 
In this pictures I have my hair all natural without any iron. 
What do you think about this change? Do you like it? 
I hope you like :) 

Olá :) 
Hoje tenho um post diferente. Vou falar-vos da minha mudança de look. Desde que me lembro que sempre quis ser loira mas nunca tive coragem para mudar a cor do meu cabelo porque pensava que não ia gostar do resultado final. 
Mas à cerca de duas semanas atrás, como podem ver em alguns posts, ganhei finalmente coragem! Gosto tanto desta mudança! E estou a pensar em ainda meter um bocadinho mais claro mas vou esperar mais umas semanas para ver. 
Nestas fotos o meu cabelo está todo natural sem ferro. 
O que acham desta mudança? Gostam? Espero que sim :)  





Tank top: Stradivarius old ( similar here ) 
Elephant Necklace: Forever 21 ( similar here and here )
Bracelets: Primark  

You Might Also Like

0 comments