Dunes

12:38 PM



Hello guys :)
Today I bring you a new beach post. I'm trying to enjoy every weekend that I can on the beach or at the pool because I'm not going to have a lot of time here in Portugal on my holidays. I'm going to spend most of my holidays' time in Toronto with my family. Yay! I'm so excited! 
And I'm blonde!! I'm so happy with my hair but I will make a post about it. 
We went to the beach on Sunday and the weather was lovely. I wore my new watermelon bikini that I'm so in love from SuiteBlanco. 
I hope you like the pictures :) 

Olá :) 
Hoje trago-vos um novo post de praia. Estou a tentar aproveitar todos os fins-de-semana que possa para ir à praia ou à piscina porque nas férias não vou passar muito tempo aqui em Portugal, pois vou passar uma grande parte das minhas férias em Toronto com a minha família. Yey
E estou loira!! Estou tão feliz com o meu cabelo, mas depois falo-vos sobre isso noutro post
No domingo, fomos até à praia e o tempo estava fantástico. Usei o meu novo bikini com melancias que eu adoro da SuiteBlanco. 
Espero que gostem :)  







Bikini: SuiteBlanco s/s '15 ( here ) 
Tank Top: Bershka Old ( similar here and here ) 
Kimono: Lefties s/s '15 ( here ) 
Handbag: Pull&Bear Old ( similar here ) 


You Might Also Like

0 comments