Snake Print

12:17 PM



Hello guys :) 
Today's outfit is perfect for hot days! And believe me the days are really hot. 
I wore my old dark shorts with a white lace peplum top that you've already seen on this post. For the sandals I wore my new snake print sandals from Primark. And it's probably the only thing from Primark that I loved so much. The sandals are really really comfortable and they're gorgeous. I'm into snake print this summer for shoes. 
I hope you like it :) 

Olá :) 
O outfit de hoje é perfeito para os dias quentes! E como sabem o tempo tem estado bastante quente. 
Usei os meus velhos calções escuros com um top peplum de renda que vocês já viram neste post, e usei as minhas novas sandálias de padrão cobra da Primark. E são provávelmente a única coisa da Primark que eu amei de paixão! As sandálias são super comfortáveis e são lindas. Eu ando numa de padrão cobra para sandálias neste verão. 
Espero que gostem :)  






Peplum Top: Forever 21 Old ( similar here and here ) 
Shorts: Pull&Bear Old ( similar here and here )
Sandals: Primark s/s '15 ( similar here and here ) 
Handbag: Michael Kors ( other color here ) 
Watch: Fossil 
Sunglasses: Primark 
Bracelet: Bijou Brigitte 


You Might Also Like

0 comments