Sparkling Toronto

3:10 AM


Hey guys :)
I'm finally in Toronto spending my holidays with my family and I couldn't be happier. 
Today I bring you a lot of pictures about my first day here. I went to City Hall that is gorgeous with the colorful letters saying Toronto and then went for a walk by the lake. The view by the lake is gorgeous and perfect for photos. 
I wore a very simple and comfortable outfit with my new sparkling Birkenstock. I had a very love-hate relationship with Birkenstock but last year I saw a girl with a blue ones  and I love it so much. I looked everywhere for a blue ones but with no sucess and then when I arrived here on Friday I saw this ones on a store and I had to buy it. They're so cute!
I hope you like it :) 

Olá :)
Estou finalmente em Toronto para passar férias com a minha família e não podia estar mais feliz. 
Hoje trago-vos algumas fotos do meu primeiro dia aqui. Fui até à City Hall que está linda com as letras à cores a dizer Toronto e depois fui passear perto do lago. 
A vista perto do lago é linda e perfeita para fotos. 
Eu usei um outfit muito simples e muito comfortável com as minhas novas Birkenstock brilhantes. Eu tinha uma relação de amor-ódio com as Birkenstock mas o ano passado vi uma rapariga com umas azuis e adorei. Procurei em todo o lado por umas azuis e sem sucesso e na sexta-feira quando cheguei aqui, vi estas na loja e tive de as comprar. São tão giras!
Espero que gostem :)











Top: Zara s/s '15 ( similar herehere and here )
Shorts: Pull&Bear Old ( similar here and here )
Sandals: Birkenstock ( similar here and here )
Handbag: Michael Kors 
Watch: Fossil 
Sunglasses: Chanel  

You Might Also Like

0 comments