Review: 9Senses

12:35 AM


Hello guys :)
Today I bring you something new and different here on blog.
When my mom came, she brought me something from a friend of ours that have a brand of homemade skin products. It's called 9senses and you can check it out at her online shop or at her facebook
She make the products herself and the packing too. Can you tell how cute is the package?   

Olá :)
Hoje trago-vos algo novo e diferente aqui no blog. 
Quando a minha mãe veio, ela trouxe-me algo de uma amiga nossa que tem uma marca de produtos caseiros para a pele. Chama-se 9senses e podem espreitar a loja online dela e o facebook. 
Ela faz os produtos e as embalagens. A forma como as coisas são arrumadas é tão fofa.  



Mila sent me two candles, two soaps, a super cute ornament and a sachet with some herbs with a lovely smell. 

A Mila mandou-me duas velas, dois sabonetes, um ornamento super fofo e um saquinho com ervas que cheiram muito bem.  

 

My favorite products are definitely the candles. My favorite is the Sensual. It smells so good! The smell of the Balance is more intense but it still good too. 

Os meus produtos favoritos são sem dúvida as velhas. A minha favorita é a "Sensual", cheira tão bem. O cheiro da "Balance" é mais intenso, mas também é muito agradável. 

 

I haven't tried the soaps yet but the Lemongrass Soap smells so good.

Ainda não experimentei os sabonetes, mas o de Lemongrass cheira tão bem. 







You Might Also Like

0 comments