Winter Fashion Try-On Haul

7:04 PM

 

Hello guys :) 
After a long time of not posting any videos, I'm back! I decided to do a Winter Fashion try-on Haul with some products from Bershka, H&M, Michael Kors, Ardene, Zara, Urban Decay and Essence. 
I really like to see this kind of videos. So let me know what you think of this one. 
I don't know why but this video didn't upload in HD so the quality is terrible. I tried to upload twice and still didn't work so I'm so sorry about the quality but I did everything like in previous videos. 
I hope you like it :)

Olá :) 
Depois de algum tempo sem fazer videos, estou de volta! Decidi fazer um Haul de Inverno com algumas coisas da Bershka, H&M, Michael Kors, Ardene, Zara, Urban Decay e Essence. 
Eu adoro ver este tipo de videos. Digam-me o que acham deste. 
Não sei porquê mas o video não carregou em HD, e está com uma qualidade horrível. Tentei fazer o upload duas vezes e não continuou sem dar. Peço imensa desculpa pela qualidade horrível, mas eu fiz tudo exactamente como nos videos anteriores. 
Espero que gostem :) 


 



You Might Also Like

0 comments