Braid & Stars

11:03 AM

 

Good Morning :)
If you follow me for a while you have noticed that I not really good with my hair. Well, I love my hair and everything but I'm just too lazy to do something with it.
This year I'm going to change that too and starting to do more hairstyles because it's fun and I like it but sometimes I don't have time or patience for that. 
So on Sunday I decided to try this side braid, it was my first time doing this kind of braid and I think it's pretty good for a first time, ahah 
I really hope you like it :) 

Bom dia :) 
Se vocês me seguem à algum tempo de certeza que já repararam que eu não sou muito boa com o meu cabelo. Bem, eu adoro o meu cabelo e tudo mais, mas sou demasiado preguiçosa para fazer seja o que for com ele. 
Este ano vou mudar isso também e começar a fazer mais penteados porque é divertido e eu adoro, mas às vezes não tenho tempo ou paciência para isso. 
No domingo decidi tentar esta trança de lado, foi a minha primeira vez a fazer este tipo de trança e eu acho que até está bastante boa para uma primeira vez, ahaha 
Espero muito que vocês gostem :)  






Sweater: H&M f/w '16 ( here )
Leggings: Calzedonia  ( similar here )
Boots: Stradivarius ( similar here )
Purse: Michael Kors 
Watch: Fossil  




You Might Also Like

0 comments