Faux Fur Vest

10:55 AM

 

Good Morning :)  
I'm back to the all black outfits. For a long time that I haven't wear all black. It's my favorite color combination for Fall/Winter and it looks always good. 
Today I'm wearing black leggings with a black shirt and to give a touch to the look I'm using my faux fur vest from Bershka. 
I love to see black and brown together, so I wore my mini Selma and my favorite brown boots from Michael Kors. 
I really hope you like it :) 

Bom dia :) 
Estou de volta aos looks todos de preto. Durante algum tempo que já não vestia tudo preto. É a minha combinação de cores favorita para o Outono/Inverno e fica sempre bem. 
Hoje estou a usar umas leggings pretas com uma blusa preta e para dar um toque ao look, um colete de pele falsa da Bershka. 
Eu adoro ver preto e castanho juntos, então usei a minha mini Selma e as minhas botas castanhas favoritas, da Michael Kors. 
Espero muito que gostem :) 






Shirt: Bershka old ( similar here )
Leggings: Stradivarius old ( similar here )
Faux Fur Vest: Bershka old ( similar here )
Scarf: Bershka old 
Purse: Michael Kors 
Watch: Fossil  


You Might Also Like

0 comments