Knit Dress

10:09 AM

 

Good Morning :)
I love wearing dresses, especially during the summer but knit dresses are perfect for the winter time. 
I've had this dress for so many years but I never found a good way to wear it. Of course that I've already used it but I never felt that it fits me well. So I decided to give it another chance and wore my knit dress with some black tights and my favorite black ankle boots. And guess what? I really liked it. I think now I'm going to start wearing more my knit dress. 
I really hope you like these pictures :) 

Bom dia :) 
Eu adoro usar vestidos, especialmente no Verão, mas o vestidos de malhas são perfeitos para usar durante o Inverno. 
Eu já tenho este vestido aos anos mas nunca achei uma maneira em que gostasse mesmo de o usar. É claro que já o vesti antes mas nunca senti que me ficasse muito bem. Então, decidi dar mais outra oportunidade e usei-o com umas collants pretas e as minhas botas favoritas. E adivinhem? Gostei muito. Acho que agora vou passar a usá-lo mais vezes. 
Espero muito que gostem das fotos :) 



 

Knit Dress: Bershka Old ( similar here
Tights: Calzedonia ( similar here )
Boots: Stradivarius Old ( similar here )
Purse: Parfois ( similar here )
Watch: Fossil ( here




You Might Also Like

0 comments