Metallic Blue

5:00 PM




Hello :)
Today's pictures are by the beach. I'm always so happy when I'm at the beach and I always feel so relaxed. It's a really good place to replace energies.
I want to go to the beach whenever I can during this season because in the summer I'm not going to be able to go there. I'm going to spend most of my summer holidays in Toronto and I can't wait for it.
I wore a very simple and comfortable outfit with my new metallic oxford shoes from Zara that I'm totally in love with and also added my blue Guess purse for a touch of color. 
I really hope you like the pictures :) 

Olá :) 
As fotos de hoje são na praia. Estou sempre super contente na praia e é um sítio onde me sinto super relaxada. É um ótimo sítio para recarregar as energias. 
Eu quero ir à praia sempre que puder, agora na Primavera, pois no Verão não vou puder ir. Vou passar a maior parte das minhas férias de Verão em Toronto e mal posso esperar por isso. 
Eu usei um look super simples e super confortável com os meus novos oxford metálicos da Zara que eu estou completamente apaixonada e também usei a minha mala azul da Guess para dar um toque de cor. 
Espero muito que gostem das fotos :) 





 

Shirt: Stradivarius Old ( similar here )
Leggings: Stradivarius Old ( similar here )
Denim Jacket: North Mode Old ( similar here )
Purse: Guess ( similar here )
Shoes: Zara ( here )
Watch: Michael Kors ( here


You Might Also Like

0 comments