New In: Zara

2:41 PM

 

Hello :)
Last year Zara had a pair of metallic shoes that I fell in love with but when I was to purchase them, my size was sold out. So when this year I saw these ones I purchase them online. It was my first online purchase from Zara and I have to tell you that it's amazing. The shipping was really fast, it took less than 48 hours and I order with the standard shipping and Zara was always sending me emails with the state of the order. I highly recommend the Zara online store.  

Olá :) 
O ano passado a Zara teve uns sapatos metálicos que eu adorei, mas quando ia para comprar-los, o meu número estava esgotado. Então, este ano quando vi estes, mandei-os vir pelo site da Zara. Foi a minha primeira compra online com a Zara e tenho a dizer que foi fantástica. A entrega foi super rápida, demorou menos de 48 horas e eu mandei vir com o standard shipping e a Zara esteve sempre a mandar-me emails sobre o estado da encomenda. Recomendo muito o serviço online da Zara.


 

But back to the shoes. They're totally out of my comfort shoe zone but I think that's why I love them so much and they are perfect for spring time. You can see them in a look very soon. 

Mas voltando aos sapatos. Eles são completamente fora da minha zona de conforto quando se trata de sapatos, mas acho que foi por isso que eu gostei tanto deles e são perfeitos para usar na Primavera. Vocês podem vê-los num look muito em breve.  


 

You can buy the shoes here.  

Podem comprar-los aqui



You Might Also Like

0 comments