VIDEO: Get Ready With Me | A Day In Lisbon

12:53 PM

 

Hey guys :) 
Today I bring you another video. It's been a long time since I've uploaded a video but I'm back now and trying to upload every weekends. So stay tuned! 
This one is a little bit different. It's my first Get Ready With Me. A few couple weeks ago I spent the day in Lisbon and decided to film something for you to show you a little bit of Lisbon. One of my favorite cities in the world. 
I really hope you like it and check out my Youtube Channel for more videos! 

Olá :) 
Hoje trago-vos outro video. Já à algum tempo que não azia nenhum video, mas voltei e estou a tentar fazer um video novo todos os fins de semana. Estejam atentos! 
Este é um bocadinho diferente. É o meu primeiro "Get Ready With Me". À umas semanas atrás, passei o dia em Lisboa e decidi filmar para vocês para vos mostrar um bocadinho da cidade, que é uma das minhas preferidas! 
Espero muito que gostem e vejam o meu canal de Youtube para mais videos!  


 



You Might Also Like

0 comments