Blue Jacket

11:10 AM


 

Good Morning :) 
Finally I was feeling a lot better and went out of the house! I can finally back to my outfit posts again.
I don't know about you but every year on Spring I feel the need of having more colors on my closet! More bright and colorful colors. 
So I added a new jacket to my closet and it's of course in blue tones! I loved this jacket since the moment I put my eyes on it. It's super versatile! You can wear it on a casual look or in a more classy look. I think you're going to see a lot of this jacket around here. 
I hope you like it :) 

Bom dia :) 
Finalmente sinto-me muito melhor e já sai de casa! Já posso voltar aos meus posts de looks outra vez. 
Não sei quanto a vocês, mas todos os anos na Primavera sinto a necessidade de ter mais cores no meu closet! Cores muito brilhantes e muito coloridas. 
Adicionei uma jaqueta nova no meu closet e é claro em tons de azul. Adorei-a desde o momento em que pus os meus olhos nela. E é super versátil! Tanto dá para usar num look mais casual como num assim mais para o formal. Acho que vão passar a ver esta jaqueta mais vezes por aqui. 
Espero que gostem :)  

 

 

 

 

 

Shirt: Bershka Old (similar here)
Jacket: Bershka s/s '16 (here)
Jeans: Zara Old (similar here)
Purse: Michael Kors (here)
Necklace: Primark (similar here)
Watch: Fossil (here - Gold Rose)







You Might Also Like

0 comments