Feelings

5:23 PM

 

Hello guys :) 
Today's post is going to be a bit different from the usual. 
I'm sick at home so for the next few days I'm not be able to post outfit photos. Well, today's photos are some outfit photos, but from home. 
But today I want to talk to you about my condition. I have asthma since I was 15 years old. I know it's not the worst thing in the world because I can do my life normal most of the days. 
But then for some reason it always happen a week per year. I have to stay home very quiet and in bed without doing anything and I hate it so much. In spite of all the meds some days I can't move without having an attack. 
I'm always very careful to not get sick because I know that I'm going to suffer but with all my cautions it's never enough. 
Doctors say exercise is good for asthma and I try to do what I can but for example I can't run. If I start run I feel like I'm dying. It's horrible!
These days I'm resting at home and thank God I'm feeling better and I hope I can go out and start doing my normal life again. 
I hope you like the pictures :) 

Olá :) 
O post de hoje vai ser um bocadinho diferente do que é normal. 
Estou em casa doente e nos próximos dias não vou conseguir postar fotos de looks. Bem, as fotos de hoje são de um look, mas de casa. 
Mas eu hoje quero falar com vocês sobre a minha condição. Eu tenho asma desde os 15 anos e eu sei que não é a pior coisa do mundo porque eu consigo fazer a minha vida normal na maior parte dos dias. 
Mas depois, por alguma razão, acontece sempre uma semana no ano, eu tenho de ficar em casa super tranquila e sem poder fazer nada e eu odeio isso. Apesar de todos os medicamentos, há dias em que eu não me consigo mexer sem ter um ataque. 
Eu sou sempre tão cuidadosa para não ficar doente, porque eu sei que vou sofrer, mas apesar de todas as minhas preocupações nunca é o suficiente. 
Os médicos dizem que o exercício é bom para a asma e eu tento fazer o que consigo, mas por exemplo eu não consigo correr, se começar a correr parece que vou morrer. É horrível! 
Nestes dias tenho estado a descansar e graças a Deus já me sinto melhor e espero que nos próximos dias já possa sair de casa e começar a fazer a minha vida normal outra vez. 
Espero que gostem das fotos :) 

 

 

 

 

 

Hoodie: Roots Old (similar here
Leggings: Calzedonia (here
Slippers: Ardene (similar here
Watch: Michael Kors (here





You Might Also Like

0 comments