Fringes & Curls

10:31 AM


 

Good Morning :)
You know that I'm super lazy with my hair. Sometimes I do something like braids or the easiest hairstyles but I decided to try some waves and I think I'm going to do this more often especially now on Spring. It's a very easy hairstyle and it takes like 10 minutes! I loved the result! 
For my outfit, I wore my beautiful fringe shirt with white jeans which are my favorite right now for sunny days! 
I really hope you like it :) 

Bom dia :) 
Vocês sabem que eu sou super preguiçosa com o meu cabelo. Às vezes faço coisas como tranças ou penteados mais fáceis, mas decidi tentar fazer algumas ondas no cabelo e acho que começar a fazer isto mais vezes, principalmente agora na Primavera. É um penteado super fácil e demora 10 minutos! Adorei o resultado! 
Para o meu outfit, usei a minha blusa de franjas linda com jeans brancos que são os meus preferidos agora para os dias com mais sol. 
Espero muito que gostem :) 

 

 


 


 

Shirt: Bershka Old (similar here)
Jeans: Mango s/s '16 (here
Boots: Zara (similar here)
Watch: Fossil (here - Rose Gold) 
Earrings: Bijou Brigitte (similar here






You Might Also Like

0 comments