#InstaMarch

10:30 AM

 


Good Morning :) 
Another month has passed and I can't believe we are already in April! It's almost my birthday again and it feels like it was yesterday. 
The past month I tried to continue to post a picture per day on Instagram but I failed some days. March was a very hard month. A lot of things happened and I had a lot of things to do. 
Anyways my white theme is still on but I think I might change it. I really like to see a Instagram feed with a theme but I'm starting to get tired of mine. 
I really hope you like it :) 

Bom dia :) 
Outro mês que passou e eu não acredito que já estamos em Abril! É quase altura do meu aniversário outra vez e parece que foi ontem. 
No mês passado tentei continuar a postar uma fotografia por dia mas houve alguns dias em que não consegui. Março foi um mês muito complicado, muitas coisas aconteceram e eu tive imensas coisas para fazer. 
De qualquer maneira, o meu tema branco continua mas eu acho que o vou mudar. Adoro ver Instagrams com temas, mas já estou a começar a ficar cansada do meu. 
Espero muito que gostem :) 

 

You can follow my Instagram here

Podem seguir-me no Instagram aqui




You Might Also Like

0 comments