My Favorite Everyday Makeup Products

12:34 PM

 

Good Morning :)
Since I'm still at home today's post is going to be another different post. I'm going to share with you my favorite products at the moment for everyday. 

Bom dia :) 
Como ainda estou em casa, o post de hoje também vai ser um bocadinho diferente. Vou partilhar com vocês os meus produtos preferidos do momento para o dia-a-dia.  

 

Face:
- BB Cream from Garnier
I don't use this one every day because I just don't like using foundation (yes, I know this isn't a foundation but it gives color and seems like a foundation) for school but I love the texture and the final result.
- Instant Age Rewind from Maybelline
This is my favorite concealer ever!!! I use this one every day as you can see in the pictures it almost at the end and the worst part is that I have to wait until going to Toronto to buy another one. Unfortunately Maybelline don't sell this one in Portugal.
It does the perfect job of hiding the dark circle and the texture is perfect. 

Rosto: 
- BB Cream da Garnier 
Eu não uso este todos os dias porque eu não gosto de usar base (sim, eu sei que este não é bem uma base, mas dá um toque de cor e parece mesmo que tenho base) na escola, mas eu adoro a textura e o resultado final. 
- Instant Age Rewind da Maybelline 
Este é o meu corretor preferido de sempre!!! Uso-o todos os dias e como podem ver nas fotos já está quase a acabar e a pior parte é que tenho de esperar até ir a Toronto para comprar outro. Infelizmente, a Maybelline não vende este em Portugal. Porquê?? 
Ele faz um trabalho perfeito ao esconder as olheiras e a textura é perfeita. 

 

Eyes:
- Naked Smoky Palette from Urban Decay
This is my favorite eyeshadow palette at the moment because you can use it for a makeup day look or a makeup night look. For my everyday look for school my favorite shadows are: Thirteen, Combust, High, Dirtysweet and Whiskey.
- Better Than Sex Mascara from Too Faced
I've tried so many mascaras in my life but no one is like this one including the They're Real from Benefit. This mascara is my favorite so far and the eye lashes seems so natural. I can't wait to try the waterproof version.  

Olhos: 
- Naked Smoky Palette da Urban Decay 
Esta paleta é a minha preferida do momento porque tanto dá para usar durante o dia como à noite. Na minha maquiagem diária para a escola, as minhas combras preferidas são: Thirteen, Combust, High, Dirtysweet e Whiskey
- Better Than Sex Mascara da Too Faced 
Já experimentei tantos rímeis ao longo da minha vida mas nenhum como este, incluíndo o They're Real da Benefit. Este rímel é o meu preferido até agora e as pestanas parecem tão naturais. Mal posso esperar para experimentar a versão à prova de água.   

 

Lips: 
- Melted Lipstick from Too Faced 
I use the color Melted Peony and I love wear it for school especially these spring days. I love the fact that is matte and stays in your lips all day. 
- Eos Lip Balm 
To give more hydration to my lips the Eos lip balms are always my choice. I love them and they smell always so good. I think this one smell of Passion Fruit. 

Lábios: 
- Melted Lipstick da Too Faced 
Uso a cor Melted Peony e adoro usá-lo para a escola especialmente nestes dias de Primavera. Adoro o facto de ser matte e que dura nos lábios o dia inteiro. 
- Eos Lip Balm
Para dar mais hidratação aos meus lábios os lip balms da Eos são sempre a minha escolha. Adoro-os e cheiram sempre tão bem. Acho que este cheira a Passion Fruit.  

I hope you liked it :) 

Espero que tenham gostado :) 




You Might Also Like

0 comments