Black Heels

2:26 PM

 

Hey guys :) 
I know you don't see me in heels very often but it not because I don't like heels. In fact I love high heels and I have a pretty collection of it. 
I just don't like to use high heels in my everyday and to be honest it's not very comfortable to wear heels in school or in the portuguese floor. 
Today I went for a look with heels. A black and white look are always my favorite and never go wrong. I wore also a black purse and black heels. I gave a littlle silver touch with acessories. 
I really hope you like it :) 

Olá :) 
Eu sei que vocês não me veem muitas vezes em saltos altos, mas não é porque eu não gosto. De facto, eu adoro saltos altos e tenho uma bela coleção deles. 
Eu apenas não gosto de usar saltos altos no meu dia-a-dia, e para ser honesta não é muito confortável usar saltos altos na escola ou na calçada portuguesa. 
Mas eu hoje fui para um look com saltos. Um look branco e preto são sempre dos meus preferidos e nunca vão mal. Usei também uma mala preta e saltos preto. E dei um pequeno toque de prateado com os acessórios. 
Espero que gostem :) 

 

 

 

 

 

Top: Zara Old (similar here)
Jeans: Zara Old (similar here)
Purse: Zara (similar here)
Shoes: Zara (similar here)
Sunglasses: Chanel (similar here)
Watch: Michael Kors (here)
Bracelet: Pandora (here








You Might Also Like

0 comments