#InstaApril

12:56 PM

 


Hello :) 
I'm not happy with my Instagram feed again. I think I might change it again. Right now my feed is all about fashion and food, ahah (my two favorite things in the world) 
I think I'm not going to be posting in a white theme anymore but I still didn't find the perfect one. So tell me, what are your favorite kind of Instagram feeds? 
I hope you like it :) 

Olá :) 
Já não gosto da minha página de Instagram outra vez. Acho que vou mudar o tema outra vez. Agora a minha conta é tudo sobre moda ou comida, ahah (as minhas duas coisas preferidas no mundo) 
Acho que não vou postar mais com o tema de brancos, mas ainda não encontrei o tema perfeito. Qual é o tipo de contas de Instagram que mais gostam de ver? 
Espero que gostem :)  

 

 


You can follow me on Instagram here

Podem seguir-me no Instagram aqui





You Might Also Like

0 comments