Shades

11:05 AM

 


Good morning :) 
I know I've been away for some time but I'm at my last month at school and it's the busiest time. 
My 22nd was on May 1st and today I'm showing you what I wore on that special day. 
I wore my favorite color combination for this time of the year: white and beige. These two colors are definitely the colors of the year. I paired it with my favorite metallic oxford shoes from Zara which I think it goes pretty well with white and beige. 
I really hope you like it :) 

Bom dia :) 
Eu sei que tenho estado ausente à algum tempo mas este mês é o meu último mês na escola e é o mais ocupado. 
No dia 1 de Maio foi o meu 22º aniversário e hoje vou mostrar-vos o que usei nesse dia especial. 
Usei a minha combinação de cores favorita para esta altura do ano: branco e bege. Estas duas cores são definitivamente as cores do ano. Para completar o look usei os meus oxford metálicos favoritos da Zara, que eu acho que vão bastante bem com branco e bege. 
Espero muito que gostem :) 

 

 

 


 

Top: Zara s/s '16 (here in blue) 
Jacket: Bershka s/s '16 (here
Jeans: Mango s/s '16 (here
Shoes: Zara (here
Purse: Michael Kors (here in black) 






You Might Also Like

0 comments