All White Everything

10:56 AM


Good Morning :)
All black outfits are definitely my favorites during the winter time but on summer time all white ones are my favorites. 
I went for my favorite lace top on this look. I really love this top it's super fresh and also super versatile, you can use it with almost everything. On this case I just added white bottoms with this white jeans. 
For a little touch of color I wore my blue purse from Guess and my golden Birkenstock. 
This look is might be one of favorites so far and thinking on this day I felt like "I have nothing to wear" ahah
I really hope you like it too :) 

Bom dia :) 
Sem dúvida que durante o Inverno os outfits todos pretos são os meus preferidos, mas agora no Verão são os brancos. 
Eu usei o meu top de renta preferido neste look. Eu adoro este top, além de ser super fresco também é muito versátil, pode-se usar com quase tudo. Mas neste caso eu usei com estes jeans brancos. 
Para dar um toque de cor ao look, usei a minha mala azul da Guess e as minhas Birkenstock douradas. 
Acho que este look é um dos meus preferidos até agora, e pensar que neste dia eu senti-me como se não tivesse nada para vestir, ahah 
Espero muito que também gostem :) 

 

 

 

 

White Top: MO Old (similar here)
Lace Top: MO Old (similar here)
Jeans: Mango s/s '16 (here)
Purse: Guess (similar here)
Sandals: Birkenstock (here in silver)
Watch: Fossil (similar here)
Bracelets: Primark (similar here)
Sunglasses: Primark (similar here






You Might Also Like

0 comments