Floral Jumpsuit

12:08 PM





Good Morning :) 
Today's post is with my favorite piece of my closet: this gorgeous jumpsuit. I love wearing jumpsuits and dresses during the summer because you put a dress or a jumpsuit on and you're ready to go. 
This jumpsuit is from H&M last year summer collection and I love wearing it with gladiator sandals as you can see in this post and in my last year post from Toronto. I really want to try it with sneakers too. I think I could be a cool look. 
I really hope you like it :) 

Bom dia :) 
O post de hoje é com a minha peça favorita do meu closet: este macacão lindo. Eu adoro usar macacões e vestidos no verão, porque vocês metem um vestido ou um macacão e estão prontas para sair de casa. 
Este macacão é da coleção do verão passado da H&M e eu adoro usá-lo com sandálias tipo gladiador, como podem ver neste post e no post que fiz o ano passado em Toronto. Quero muito experimentar também com sapatilhas. Acho que ia resultar num look muito cool
Espero muito que gostem :)  

 

 

 

 

Jumpsuit: H&M Old (similar here
Sandals: Mango Old (similar here
Purse: Michael Kors (here
Sunglasses: Primark (similar here
Watch: Fossil (similar here








You Might Also Like

0 comments