Green Skirt

12:47 PM

 


Good morning :) 
Today I bring you my favorite kind of outfit photos ... on the beach! 
I love taking photos on the beach. The light is always on point, the colors, everything on the beach is perfect for pictures. 
Do you know that one thing in your closet you love but you don't always feel confortable to wear it? It's this skirt for me. I love it so much but sometimes I just don't feel that it fits me well. 
I decided to wear it on the beach because on this day was really cold, I was wearing a jacket too but I toke it off for the pictures ahah 
I wore my maxi green skirt with a white top and this beautiful colorful sunglasses. 
I really hope you like it :) 

Bom dia :) 
Hoje trago-vos o meu tipo favorito de fotos de looks... na praia! 
Eu adoro tirar fotos na praia. A luz está sempre no ponto, as cores, tudo na praia é perfeito para fotos. 
Sabem aquela coisa no vosso armário que vocês adoram mas que nem sempre se sentem confortáveis em usar? É esta saia para mim. Eu adoro-a, mas por vezes sinto que não me fica muito bem. 
Eu decidi usá-la na praia porque neste dia estava bastante frio, eu estava a usar um casaco também, mas tirei-o para as fotos, ahah 
Eu usei a minha saia comprida com um top branco e estes óculos de sol coloridos super giros. 
Espero muito que gostem :) 

 

 

 

 

 

Top: Zara Old (similar here)
Maxi Skirt: Pull & Bear Old (similar here)
Watch: Michael Kors (here)
Sunglasses: Ray Ban  (here)







You Might Also Like

0 comments