#InstaMay

10:33 AM

 


Good Morning guys :)
I'm finally back! I've spent the last couple weeks study and literally not leaving the house and not having time for anything but my finals are over for now. I just have one more exam at the end of the month. For now I can finally rest, thank God!
Today I bring you the Instagram post about May. 
May was such a complicated month. It was supposed to be the best month of the year because of my birthday but it turned out to be the worst for a lot of things. 
I was completely out of social media/blog because a lot of things were happening at the same time and I didn't have time or the mood to post. 
But I'm back and with a lot of energy to take pictures of everything and to enjoy the most of this time of the year that I love and I only have about one month and a half left to go back to Toronto!! I'm so excited! I can't wait for my summer holidays in there! 
I really hope you like it :) 

Bom dia :) 
Estou finalmente de volta! Passei as últimas semanas a estudar e literalmente sem sair de casa e sem ter tempo para nada, mas as minhas frequências acabaram. Só tenho mais um exame no final do mês. Mas por agora posso descansar, graças a Deus! 
Hoje trago-vos o post do Instagram de Maio.
Maio foi um mes bastante complicado. Era suposto ser o melhor mês do ano, por causa do meu aniversário, mas acabou por se tornar o pior por várias razões. 
Estive completamente out das minhas redes sociais e do blog porque muitas coisas estavam a acontecer ao mesmo tempo e eu não tinha vontade sequer de postar. 
Mas agora estou de volta com muita energia para tirar fotos de tudo e mais alguma coisas e para aproveitar ao máximo esta altura do ano que eu adoro e já só tenho cerca de mais um mês e meio para voltar a Toronto! Mal posso esperar pelas minhas férias de verão lá! 
Espero muito que gostem :) 

 

 





You Might Also Like

0 comments