Off Shoulder Top

9:10 PM


 


Hello :) 
I'm so sorry for the late post today. I like to post in the morning but today was impossible and tomorrow you can expect the usual inspiration weekly post.
Last year I think you saw one or two posts with this off shoulder top and get ready because this year you're going to see it a lot more. I love this top so much and it looks good with everything. 
Today I wore it with my favorite jeans, snake print sandals and my blue purse from Guess. 
I really hope you like it :) 

Olá :) 
Peço desculpa pelo o atraso no post de hoje. Eu gosto de fazer os posts de manhã mas hoje foi-me mesmo impossível, e amanhã podem esperar o post de inpiração semanal. 
O ano passado viram este top uma ou duas vezes e preparem-se que este ano vão vê-lo muitas mais vezes por aqui. Eu adoro este top e ele fica bem com tudo. 
Hoje usei-o com as minhas calças de ganga favoritas, sandálias com padrão "cobra" e a minha mala azul da Guess.
Espero muito que gostem :) 

 

 

 

 

 

Top: Zara Old (similar here
Jeans: Zara Old (similar here
Sandals: Mango Old (similar here
Purse: Guess (similar here)
Sunglasses: Ray-Ban (here
Watch: Michael Kors (here)  







You Might Also Like

0 comments