REVIEW: Lip Kit By Kylie

5:41 PM

 


Hello :)
Today I'm so happy to do this post you have no idea. I finally received my Lip Kit by Kylie Jenner. It's been more than a month since I've ordered it and I finally received it last wednesday. 

Olá :) 
Estou tão feliz de fazer este post que vocês não têm ideia. Finalmente recebi o meu Lip Kit by Kylie Jenner. Demorou mais de um mês a chegar e finalmente recebi na passada Quarta-Feira.  

 

I think now it's a little easier to get one because it's not new anymore and you have more time to buy it. You don't need to hurry in the first minutes to get one but I'm advice is to hurry in the first minutes just in case ahaha 
When I ordered mine I waited for 30 minutes before the released time and when the time arrived I kept refreshing the page until I could order then I select the ones I wanted very fast. This process could give you a heart attack it's really stressful. 
After 3 minutes I got my confirmation email and I couldn't be more happy about it. 

Eu acho que agora é um bocadinho mais fácil de se conseguir comprar um porque já não é "novidade" e têm mais tempo para os comprar. Não precisam de se apressar tanto nos primeiros minutos para conseguir, mas o meu conselho é que se apressem para o caso de não conseguirem ahah 
Quando eu encomendei o meu, eu esperei 30 minutos antes da hora e quando a hora chegou tive sempre a atualizar a página até os batons estarem disponiveis e depois selecionei aqueles que eu queria muito depressa. Este processo pode causar ataques cardíacos, é mesmo muito stressante. 
Ao fim de três minutos recebi o meu email de confirmação e não podia estar mais feliz. 

 

I bought only two for testing because I was afraid of not liking it. I order Posie K and Dolce K. They both are really dark on me I was expecting them to be more lighter but love them! 

Eu comprei apenas duas cores para experimentar porque estava com medo de não gostar. Comprei o Posie K e o Dolce K. Eles são mesmo muito escuros em mim, estava à espera que fossem mais claros mas adoro-os!  

 

I hate when I put lipstick on and have lipstick all around my teeth and I have to be careful for my hair don't touch your month. 
With these you don't have to worry about anything. They dry really fast and you don't have lipstick on your teeth. 
Their formula is great! It last so much time on your lips. 
I think it's really worthy the price and all the waiting.  

Odeio quando uso batom e fico com os dentes cheios de batom e tenho de ter cuidado para que o cabelo não toque na minha boca. 
Com estes não precisam de se preocupar com nada. Eles secam super rápido e não ficam com batom nos dentes. 
A fórmula deles é perfeita! Eles duram imenso tempo nos lábios. 
Acho que eles valem muito o preço que custam e toda a espera. 


Wearing Posie K 

A usar o Posie K 


Wearing Dolce K 

A usar o Dolce K  

I really hope you enjoyed this review :) 

Espero muito que tenham gostado desta review :)  



You Might Also Like

0 comments