Rooftop

8:58 AM




Good Morning :) 
We shoot this look a couple of weeks ago and I have to admit that I've been thought a lot about posting them or not. I love my outfit in these photos but the light isn't good at all and some photos are really bad but I choose my favorites and the better ones to post today. 
This dress was one of the things I bought in Toronto last year. It was my first maxi dress I bought and I'm thinking about getting one more or two in black and grey for this summer.
I love wearing this dress with sneakers but I wanted to give it a try with my black hat and black boots. It wasn't my favorite look but overall I like it. 
I really hope you like it and stay tuned becase I might have something for you very soon!  

Bom dia :) 
Tirámos estas fotos à umas semanas atrás e eu tenho de admitir que tenho pensado sobre publicá-las ou não. Eu gosto muito do meu look nestas fotos, mas a luz está péssima e algumas fotos estão mesmo muito más, mas eu escolhi as minhas preferidas e as melhorzinhas para postar hoje. 
Este vestido foi uma das coisas que eu comprei em Toronto o ano passado. Foi o primeiro maxi dress que eu comprei e estou a pensar em comprar mais um ou dois em cinzento e preto. 
Eu adoro usar este vestido com sapatilhas mas quis experimentar com um chapéu preto e umas botas pretas. Não foi o meu look preferido, mas até que gostei.
Espero muito que gostem e fiquem atentos, pois posso ter alguma coisa para vocês muito em breve! 

 

 

 

 

 

Dress: H&M Old (similar here)
Boots: Stradivarius Old (similar here)
Hat: Stradivarius (similar here)
Watch: Michael Kors (here








You Might Also Like

0 comments