VIDEO: Beauty Haul: Sephora, Kylie Lip Kit & More!

10:10 AM

 

Good Morning :) 
I told you on my last post to stay tuned because I had something for you and here it is... a brand new video! You have no idea how happy I am to upload this video. 
It's been a long time since the last time I posted a video but now I'm back and I already have a few videos ready to upload so stay tuned and don't forget to subscribe my Youtube channel to see all the videos and updates. 
Today's video is a beauty haul with some products I've bought recently and with my Kylie Jenner Lip Kits. 
I really hope you like it :) 

Bom dia :) 
Eu disse-vos no meu último post para ficarem atentos que eu tinha alguma coisa para vocês e aqui está... o video novo! Vocês não têm noção o quanto feliz estou por postar este video. 
Já passou muito tempo desde a última vez que postei um video, mas agora estou de volta e já tenho alguns prontos a publicar, então estejam atentos e não se esqueçam de subscrever o meu canal de Youtube para verem todos os videos e todas as atualizações. 
O video de hoje é um haul de beleza com alguns produtos que eu comprei recentemente e os meus batons da Kylie Jenner. 
Espero muito que gostem :) 


 

Check out my Youtube channel here

Vejam o meu canal de Youtube aqui



You Might Also Like

0 comments