Casual Starbucks

2:46 PM

 

Good Morning :) 
I told you on my Toronto Photo Diary post that what I miss the most in Portugal is Tim Hortons and Starbucks. Well, I already went to both but definitely Starbucks have my favorite drinks. The last time I went (when I took these pictures) I tried the new Berry Sangria Herbal Tea and it's so delicious! I wanted to take some outfit photos with my beautiful and delicious drink but I couldn't help myself and by the time of these photos it was almost gone ahah  
Talking about my look, I'm wearing a very simple and casual look. Denim shorts, white lace top and black acessories. Every time I came here during the summer time I can't wear anything but shorts/ dresses/ rompers. The humidity is terrible. 
I really hope you like it :)  

Bom dia :) 
No meu Toronto Photo Diary post eu disse-vos que o que mais sentia falta em Portugal é do Tim Hortons e do Starbucks. Bem, eu já fui aos dois mas definitivamente o Starbucks tem as minhas bebidas favoritas. A última vez que fui (quando tirei estas fotos) experimentei o novo Berry Sangria Herbal Tea e é tão bom! Eu queria tirar algumas fotos com a minha bebida maravilhosa mas não aguentei e quando tirámos estas fotos já estava quase no fim ahah 
Falando do meu look, é muito simples e casual. Calções de ganga, Top branco de renda e acessórios pretos. Sempre que venho aqui no Verão não consigo usar mais nada sem ser calções/ vestidos/ macacões. A humidade é terrível. 
Espero muito que gostem :)

 

 

 

 

Top: MO Old (similar here
Shorts: Pull & Bear Old (similar here
Sandals: Michael Kors (here
Purse: Michael Kors (here with gold details) 
Sunglasses: Dior (here
Watch: Michael Kors (similar here)








You Might Also Like

0 comments