#InstaJune

12:02 PM

 


Hello :) 
Another month is starting and I can't be more excited about this because in two weeks I'm going to Toronto!!! I'll talk about that more later in another post. 
The past month I was more into Instagram again. I changed my theme but I still don't like it very much. I was tired of the white theme and always looking for a white wall or a white place to take pictures. I think this theme that i have right now is a little more summer ahah 
Btw, I just uploaded a new video on my Youtube channel. It's about some looks I've posted a couple weeks ago but check it out! 
I really hope you like it :) 

Olá :) 
Outro mês que está a começar e eu não podia estar mais contente com isso, porque daqui a duas semanas vou para Toronto!!! Eu falo mais sobre isso noutro post
No mês passado estive mais no Instagram outra vez. Eu alterei o meu tema, mas continuo a não gostar muito. Eu estava mesmo cansada do tema branco e de estar sempre à procura de uma parede branca ou um sitio branco para tirar fotografias. Acho que este tema é um bocadinho mais de Verão ahaha 
E por falar em Verão, acabei de fazer o upload de um novo video no meu canal de Youtube. É sobre uns looks que eu usei à umas semanas atrás mas vejam!! 
Espero muito que gostem :) 

 

 

 

 

You can check my Instagram here

Podem ver o ver Instagram aqui.





You Might Also Like

0 comments