#InstaJuly

12:59 AM

 


Hello :)
Another month has passed and I'm still very away from all my social media including my blog. I'm here in Toronto and I want to spend the most of my days with my family and enjoy every moment because you know I spend a lot of time away from them. 
I gave myself two weeks to spend all the time with my family and two weeks have passed and this week I have to go back to work on my social media and blog. 
Here I have some pictures from my Instagram last month. 
I really hope you like it :) 

Olá :) 
Outro mês que se passou e eu continuo bastante ausente das minhas redes sociais, incluíndo o meu blog. Estou aqui em Toronto e quero passar a maior parte dos dias com a minha família e aproveitar todos os momentos, porque sabem que eu passo imenso tempo sem eles. 
Dei duas semanas para passar todo o tempo com a minha família e as duas semanas já se passaram e esta semana tenho de voltar ao trabalho nas minhas redes sociais e no blog. 
Aqui têm algumas fotos do meu Instagram do mês passado. 
Espero muito que gostem :)

 

 

 

You can follow my Instagram here

Podem seguir o meu Instagram aqui




You Might Also Like

0 comments