New In: Michael Kors Wedges

1:22 AM

 

Hello :)
Another post and isn't still an outfit post but I've been so busy since I've got here and honestly the weather here in Toronto has been so hot that I don't feel like be in the streets taking pictures. 
So today's post is going to be another New In. I got here and I had three boxes from Michael Kors waiting for me and of course I freak out because I love Michael Kors and shoes. All the three boxes had shoes in there. I'm not going to show you all the shoes in a New In post. I'm just showing these ones because they're my favorite ones  and the rest of them I'm going to show you in outfit posts. 

Olá :) 
Outro post e continua sem ser um outfit post, mas eu tenho estado tão ocupada desde que cheguei aqui e sinceramente o tempo aqui em Toronto tem estado tão quente que não me apetece estar nas ruas a tirar fotos. 
O post de hoje vai ser outro New In post. Eu cheguei aqui e tinha três caixas da Michael Kors à minha espera e claro que entrei em delírio porque eu amo a Michael Kors e sapatos e todas as caixas tinham sapatos. Eu não vos vou mostrar todos os sapatos num New In post. Vou mostrar apenas estes porque são os meus preferidos e o resto mostro-vos em outfit posts 

 

I know you don't see me wearing a lot of high heels or wedges but believe me I have a pretty collection of high heels and wedges. I love wedges especially for summer. 
These ones are really beautiful and the most important thing for me: they're so comfortable as every Michael Kors' shoes.  

Eu sei que não me vêm a usar sapatos de salto alto ou cunhas muitas vezes, mas acreditem que eu tenho uma coleção linda deles. Eu adoro as cunhas principalmente no Verão. 
Este são tão lindos e a coisa mais importante para mim: são tão confortáveis, assim como todos os sapatos da Michael Kors. 

 

These wedges are a little bit higher that's why I love them and I love the black straps. It goes really well with my new Ava also from Michael Kors. Can't wait to wear them. 

Estas cunhas são um bocadinho altas, é por isso que eu gosto tanto delas e adoro as tiras pretas, vão ficar super bem com a minha nova Ava também da Michael Kors. Mal posso esperar para as usar. 

 

You can buy the white version on Sale here

Podem comprar a versão branca em saldos aqui






You Might Also Like

0 comments