New In: Michael Kors

11:27 AM

 


Good Morning :)
Today I bring you a new in post with something that I'm really excited to share with you. I had my eyes on this baby since last year when I purchased my mini Selma purse from Michael Kors but I wanted it in pale pink or in a nude color. 
On Christmas I went to the store to buy it but they only had it in grey, red and black and I still wanted the pale pink one. 
I changed my mind and decided to buy it in black because on my birthday I returned to the store again and the lady told that this model is going to be out at the end of the summer. I really loved the design of this purse and I didn't care anymore about the color. 

Bom dia :) 
Hoje trago-vos um "new in" post com algo que eu estou super contente de partilhar com vocês. Eu já andava de olho neste bebé desde o ano passado quando comprei a minha mini Selma da Michael Kors mas eu queria-a em rosa bebé ou numa cor nude
No Natal, fui à loja para comprá-la mas só havia em cinzento, vermelho e preto e eu queria a cor de rosa bebé. 
Mudei de ideias e decidi que queria em preto, porque no meu aniversário, eu voltei à loja outra vez e a senhora disse-me que este modelo ia acabar no final do Verão. Eu adoro mesmo o design desta mala e não quis saber mais da cor. 

 

So I bought the Ava purse from Michael Kors in black and medium size. You know I love small purses but I really wanted one a little bit bigger than my mini Selma and this one is perfect for every time of the year because it's black.  

Então eu comprei a Ava da Michael Kors em preto e no tamanho médio. Vocês sabem que eu adoro malas pequenas, mas queria mesmo uma que fosse um bocadinho maior que a Selma e esta é perfeita para todas as alturas do ano porque é preta!


I'm so in love with my new baby! I can't wait to wear it this summer!   

Gosto tanto desta mala! Mal posso esperar para a usar este Verão!

 

You can buy it here in sale. 

Podem comprá-la aqui em saldos. 

I really hope you liked this post :)  

Espero muito que tenham gostado deste post :)



You Might Also Like

0 comments