Toronto Photo Diary # 1

2:11 PM

 

Good Morning :) 
Today's post is going to be something I've never done before: a diary from my first day here in Toronto. 
I love being here. I feel like there's always something new to discover and to see. 
On my first day in the city, me and my mom went for a walk like we always do. We went to Eaton Center and then to one of my favorite places here: Dundas square. I love it so much especially at night because of all the lights and colors. 
After Dundas square we returned our walk and headed to Spadina the Chinatown. I love all the colors, the scents, and the variety of products you can find in there but my favorites are absolutely the color of the fruits. It's so pretty!
And off course we had to went to Tim Hortons but I don't know how I forgot to take a picture of my beautiful smoothie. I think one of the things I miss the most in Portugal are Tim Hortons and Starbucks. I know there is Starbucks in Portugal but it's not the same and you don't have all the menu drinks you have here and here you have one in every corner, in Portugal is really hard to find one unless you live in Lisbon. 
I'm going to leave you some pictures I took on my first day here. 
I really hope you like it :) 

Bom dia :) 
O post de hoje vai ser algo que eu nunca fiz: um diário do meu primeiro dia aqui em Toronto. 
Eu adoro estar aqui, sinto que existe sempre alguma coisa nova para descobrir e para ver. 
No meu primeiro dia na cidade, eu e a minha mãe fomos dar uma caminhada como sempre fazemos. Fomos ao Eaton Center e depois fomos a um dos meus sítios favoritos aqui: a Dundas square. Eu adoro ir lá, principalmente à noite por causa das luzes e das cores. 
Depois da Dundas square, voltamos à nossa caminhada e fomos à Spadina, a Chinatown. Eu adoro todas as cores, os aromas e a variedade de produtos que se podem encontrar lá, mas os meus preferidos são sem dúvida as cores das frutas. É tão giro! 
E claro que fomos ao Tim Hortons, mas não sei como me esqueci de tirar uma foto ao meu smoothie. Acho que uma das coisas que eu sinto mais falta em Portugal é o Tim Hortons e o Starbucks. Eu sei que em Portugal existe o Starbucks, mas não tem nada a ver, e para não falar que metade das bebidas não existem em Portugal. E aqui existe um em cada esquina, em Portugal é muito dificil se encontrar um, a não ser claro que se viva em Lisboa. 
Vou-vos deixar algumas fotos que eu tirei no meu primeiro dia aqui. 
Espero muito que gostem :) 










You Might Also Like

0 comments