Traveling Tips

3:16 AM

 


Hello from Toronto! I'm so happy to be here! 
Today's post is going to be a little bit different from the usual. I'm going to tell you some travel tips that I use every time I travel specially for long flights.

1. Prepare you flight 
It's really important for you to prepare you flight before you board. If it's possible choose your seat in a place that you are comfortable in. I always choose my sit near the window.  

Olá de Toronto! Estou tão feliz de estar aqui! 
O post de hoje vai ser um bocadinho diferente do normal. Vou falar-vos de algumas dicas que eu uso sempre que viajo, especialmente nos voos longos. 

1. Prepara o teu voo 
É muito importante que prepares o teu voo antes de embarcar. Se for possível, escolhe o teu lugar num sítio em que estejas confortável. Eu escolho sempre o meu lugar ao pé da janela. 

2. Carry On Baggage 
On my carry on I always have the important things as my computer, iPhone, passport (of course, without this one I'm not going anywhere) and I also like to have a magazine. I like to have my stuff in a big purse where everything fits and I can see everything when I open the purse.  

2. Bagagem de mão  
Na minha bagagem de mão, eu levo sempre as coisas mais importantes como o meu computador, Iphone, passaporte (como é óbvio, sem ele não vou a lado nenhum) e também gosto de levar uma revista. Eu gosto de ter as minhas coisas numa mala grande onde caiba tudo e eu possa ver tudo quando abro a mala.  


3. Entertainment 
For long flights it's important for you to have things for you entertainment like some movies in your computer, or you like me I always like to spend some time editing photos. The flight time flies when you are having a good time on the plane and believe me when you are traveling alone it's so hard to kill the time. I also love to take some pictures of the sky because in my opinion the most beautiful view is up there. 
There's another must have on flight for me: earphones! I really can't travel without this one and music of course!  

3. Entretenimento  
Para os voos longo é importante que tenhas coisas para te entreteres como filmes no computador, ou como eu, que gosto sempre de aproveitar o tempo a editar fotos. O tempo de voo voa quando estás a ter um bom tempo no avião e acreditem que quando viajam sozinhos é bastante difícil de passar o tempo. Eu também adoro tirar fotos do céu que para mim a melhor vista é lá em cima. Existe outro must-have para mim para viajar: fones! Eu não consigo viajar sem eles e música como é óbvio!  

4. Outfit
I always travel with the same outfit which for me it's the most comfortable thing to spend eight hours sit on the airplane: black leggings, white tank top, blue Converse and a jacket because it's always cold on the plane.

4. Outfit  
Eu viajo sempre com o mesmo outfit que para mim é o mais confortável para passar oito horas sentada num avião: leggings pretas, top branco, Converse azuis e um casaco porque está sempre frio no avião.  

 

5. Luggage
I have a little OCD and everything on my luggage have to be organized in a certain way. I like to keep my clothes all together and then I have a lot of little bags for makeup, accessories, and hygiene stuffs. In this way, I know where everything is and it's easier to find.  

5. Bagagem  
Eu tenho um bocadinho de OCD e tudo na minha bagagem tem de estar organizado de uma certa maneira. Eu gosto de ter as minhas roupas todas juntas e ter várias bolsinhas para a maquilhagem, acessórios, e as coisas de higiene. Desta maneira, sei sempre onde está tudo e é mais fácil de encontrar. 

6. Hydration 
It's really important to be hydrated during the flight so don't forget to use a lot of lip balm (my favorite is the one from EOS) and drink a lot of water.

6. Hidratação 
É mesmo muito importante estar hidratado durante o voo, não te esqueças de usar muito batom do ciero (o meu preferido é o da EOS) e beber muita água. 

And that was it for today's post. I'm really sorry for not posting on Friday but I travelled all day long and i was really really tired. I'm going to continue posting on my normal schedule, on Mondays, Wednesdays, Fridays and maybe Sundays. 
I really hope you liked this post :)  

E foi tudo para o post de hoje. Peço desculpa, por não ter publicado na Sexta, mas eu viajei o dia inteiro e estava mesmo muito cansada. Eu vou continuar a postar normalmente, às Segundas, Quartas, Sextas e talvez aos Domingos. 
Espero muito que tenham gostado deste post :) 

♥ 

You Might Also Like

0 comments