VIDEO: June Favorites | 2016

7:01 PM

 


Hello :) 
Today's post is another video! 
I'm so sorry for not bringing you an outfit post but this week has been crazy! I haven't had time for anything. I still have a few things to do before I leave to Toronto but this weekend I hope I have time to shoot some looks for you guys. 
Today's video is about my last month favorites. In this video I talk about my favorite Youtube channel, my favorites songs, my favorite hair products and my favorite makeup. 
I really hope you like it and don't forget to subscribe my channel! 

Olá :) 
O post de hoje é outro video! 
Peço imensas desculpas por não trazer um outfit post mas esta semana tem sido uma loucura! Não tenho tido tempo para nada. E ainda tenho algumas coisas para fazer antes de ir para Toronto, mas este fim-de-semana espero ter tempo para fotografar alguns looks para vocês. 
O video de hoje é sobre o meus favoritos do mês passado. Neste video, falo-vos do meu canal de Youtube preferido, as minhas músicas preferidas, os meus produtos para o cabelo e maquilhagem. 
Espero muito que gostem e não se esqueçam de subcrever o meu canal!  


  

Subscribe my Youtube channel here

Subscrevam o meu canal de Youtube aqui.  


♥ 





You Might Also Like

0 comments