Brick Color

5:09 PM




Hello :)
For a long time that I've been wanted an Adidas' sneakers but I didn't want the superstar because you can see everyone using them and I like to be different. Last week I found these ones and I can't stop wearing them. These ones are from the Neon collection and as you can see at first sight they are very similar to the Superstar ones.  
This look is a very simple one which I really like because you can use this brick color dress with sneakers or if you want to go more classy you can use it with high heels or wedges. 
Personally, I think black details go really well with the color of this dress so I added my black Ava and also a black bralette. 
I really hope you like it :) 

Olá :) 
Durante algum tempo, eu andei à procura de umas sapatilhas da Adidas, mas eu não queria as Superstar porque toda a gente tem umas e eu gosto de ser diferente. A semana passada encontrei estas e não consigo parar de as usar. Estas são da coleção Neon e como podem ver à primeira vista são muito parecidas com as Superstar. 
Este look é muito simples e eu adoro-o porque este vestido cor de tijolo tanto dá para usar com sapatilhas ou então para um look mais classy pode ser usado com saltos altos ou cunhas. 
Pessoalmente, eu acho que detalhes pretos vão muito bem com a cor deste vestido, então eu usei a minha Ava preta e também um bralette preto. 
Espero muito que gostem :) 


 

   



 

Dress: Forever21 s/s '16 (here)
Bralette: Forever21 (similar here)
Purse: Michael Kors (here)
Watch: Fossil (similar here)
Sneakers: Adidas (similar here





You Might Also Like

0 comments