Everything

1:50 AM

 


Hello :) 
Today's post is going to be a little bit more personal than usual. I want to share with you all of the things in my mind at this moment about the main subjects in this blog. 
I love this blog and I love blogging in general. I'm always on my Tumblr and if you follow me for a while you know that all this adventure started with my Tumblr. 
For the past few months I decided to have specific days to post and my pictures are almost as I'd like to but there are a lot of things that I need to change and improve in this blog. 
At the beginning of this year I had a goal for this blog this year and I'm so close to reach it that. I couldn’t be happier.  
But let's start talking about the things I what to tell you. 

Olá :) 
O post de hoje vai ser um bocadinho mais pessoal do que é normal. Eu quero partilhar com vocês todas as coisas que andam na minha cabeça, sobre os principais assuntos deste blog. 
Eu adoro o blog e adoro “blogger” no geral. Eu estou sempre no meu Tumblr e se você me seguem à algum tempo sabem que toda esta aventura começou com o meu Tumblr. 
Nos últimos meses decidi ter dias específicos para postar e as minhas fotos estão quase como eu quero, mas existem muitas coisas ainda que eu quero mudar e melhorar neste blog. 
No início deste ano, eu meti um objectivo para este blog e estou quase a conseguir alcançá-lo. Não podia estar mais feliz. 
Mas vamos lá começar a falar sobre as coisas que eu vos quero contar. 

 

- Looks  
I used to post two outfit posts a week but since I got here in Toronto I got so lazy for shooting. I know what is happening: I want to go everywhere and see everything and for that I have to wear some shorts, shirt and sneakers or flats and sometimes I get bored and don't wanna shoot that look. 
You all know I love to wear comfortable clothes and wearing sneakers and flats but almost everyday my outfit is the same and I don't wanna to show you always the same thing. Don't get me wrong because I love take pictures and I'm so obsessed with my pictures that you don't have idea.
I have a few looks to show you but I'm going to show you within the next few weeks.  

Eu costumava postar dois outfit posts por semana, mas desde que cheguei aqui a Toronto que estou tão preguiçosa para fotografar. Eu sei o que está a acontecer: eu quero ir a todo o lado e para isso tenho de vestir calções, top e ténis ou sandálias rasas e às vezes fico aborrecida e não quero fotografar aquele look
Vocês sabem que eu adoro usar roupas confortáveis e usar ténis mas quase todos os dias o meu look é o mesmo e eu não vos quero mostrar sempre a mesma coisa. 
Não me levem a mal, porque eu adoro tirar fotografias e eu sou tão exigente com as minhas fotos que vocês não têm ideia. 
Eu tenho alguns looks para vos mostrar, mas vou mostrar-vos nas próximas semanas. 

 

- Travel 
For the past two years I've only travelled between Canada and Portugal. I did a few trips off record but nothing special. 
I am a person who love to travel but I calmed down in the past few years. 
Until the end of this year and in the beginning of 2017 I'm planning one or two trips just for a few days for like a get away in Europe and who knows something in USA. 

Nos últimos dois anos tenho viajado apenas entre Canadá e Portugal. Fiz algumas viagens “off record” mas nada de especial.  
Eu sou uma pessoa que adora viajar, mas nos últimos anos acalmei bastante.  
Até ao final deste ano e no inicio de 2017, estou a planear algumas viagens para alguns dias na Europa ou quem sabe talvez nos Estados Unidos.


- Closet 
I'm going to continue doing New In posts with my favorite purchases and maybe share with you little parts of my closet. 
I'm renovating my closet and it still fa little ar from what I want but slowly it gets there. 

Eu vou continuar a fazer New In posts com as minhas comprar favoritas e talvez mostrar algumas partes do meu closet
Eu estou a renovar o meu closet e ainda está um bocadinho longe do que eu quero, mas aos poucos chega lá. 

 

- Inspiration 
Of course I'm going to continue my inspirational posts. They are here from the beginning and are here to stay. I have to admit that sometimes it's really hard to pick a theme to post but it's the only part in my blog I can post whatever I want. 

Claro que vou continuar a fazer os posts inspiracionais. Eles estão aqui desde o inicio e vieram para ficar. Tenho de admitir que às vezes é muito difícil escolher um tema para postar, mas é a única parte do meu blog em que eu posso postar o que quiser. 


- Beauty 
It's been a long time since I've done a beauty post on this blog. 
You can expect a new beauty post during September because I'm trying a lot of new products right now, makeup products and skin products and I can't wait to share with you my opinions about them. 
A few of my everyday makeup products have changed and I want to show you what I'm using right now. I can tell that I'm wearing a lot of things on my everyday makeup right now but I just can't go outside without a few essentials.

Já faz algum tempo que eu não faço um beauty post aqui no blog. 
Podem esperar um novo beauty post durante Setembro, porque eu estou a experimentar vários produtos novos, produtos de maquilhagem e de pele e mal posso esperar para partilhar com vocês a minha opinião sobre eles. 
Alguns dos meus produtos do dia-a-dia mudaram e eu quero mostrar-vos o que estou a usar de momento. Posso dizer que estou a usar várias coisas na minha maquiagem diária, mas eu não consigo sair à rua sem alguns essenciais.  

 

- Youtube 
I didn't quit Youtube. I just stop uploading videos until I'm back in Portugal because internet connection here sucks. 
I love filming videos and editing them. I found out a thing that I love and never did in my whole live. Well, I remember filming vlogs when I was a little girls with my mom's phone talking about my day and everything but I never thought about creating an Youtube channel until maybe two years ago. And now it's something I really love to do and I can't wait to start working on my channel again. 
I'm not uploading but believe me, I have a lot of video's plans and I've been filming a few little videos to show you some parts of Toronto. 

Eu não desisti do Youtube, apesar deixei de carregar videos até voltar a Portugal, porque a internet aqui é uma porcaria. 
Eu adoro filmar e editar os videos. Descobri algo que gosto e que nunca fiz em toda a minha vida. Bem, eu lembro-me de filmar vlogs quando era pequenina com o telefone da minha mãe, a falar sobre o meu dia e isso tudo, mas nunca pensei em criar um canal de Youtube até talvez à dois anos atrás. E agora é uma coisa que eu realmente gosto de fazer e mal posso esperar para começar a trabalhar outra vez no meu canal 
Eu não estou a carregar videos, mas acreditem que tenho imensos planos para gravar videos e tenho alguns videos para vos mostrar algumas partes de Toronto. 

I really hope you liked this post. 

Espero muito que tenham gostado deste post

♥ 






Follow

You Might Also Like

0 comments